nuffnang

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers

TiDaK tErLaLu mEmEnTiNgKaN kEsEmPuRnAaN

TeTaPi SeLaLu iNgInKaN yG TeRbAiK UtK DiRi sEnDiRi

Saturday, April 2, 2011

wedding card in progress

hi b2b...salam perkenalan...lg 6 months dah nak kawen...byk dah ter-skip nak buat benda...huh..list to do every months pon selalu terlepas akibat nya kelam kabut jadinya kena buat secepat yg mgkn...oleh itu, last week me telah pon menghantar pic2 yg me berkenan nak letak kat wedding card...setelah berkurun lamanya asyik seacrh n seacrh i think dat enough..so last week dah jmp ngan pak graphic designer heeee iaitu en.shairul..cehh wahhh encik2 ekk....hahahahaa...anyway c shairul ni ofcmate aku...al-maklumla dah namanya kwn kan minta la tulun ngan shairul...lg pun design dia ni mmg kaw2...sll kat tmpt keja kita sah2 la dia ja yg bt design utk banner, buku n etc2....heee...mmg terbaeekkk...ehehehehee

aku dah htr dah semua proposal ngan en.shairul ni mcmn aku nak..dan kt dah buat metink kaw2 punya...ceh padahal sambil2 tu merayau kat unit multimedia konon2nya nak jmp shairul la konon....hehehehhee...setelah perbincangan yg olok2...hurmm sggh olok2 mn x nya...ckp ckit gelak..ckp ckit gelak ..pengsan, bunga byk isi penting ckit ja...hahahahaha....ok dah..ni tahap nak melalut dah ni...

ok utk wedding card ni...aku prefer nak alah2 vintage....huuuu i like vintage style...n aku sgt suka DAMASK pattern nice kan...ukiran tu nmpk exclusive..n most important is COLOR PINK wajibul wajibbb.....heeee...n nak tgk kemungkinan yg akan ada dlm card aku nnt...hurmmm jom...

calon2 nya adalah.....teng tenggggggggg.....

shabbyblog.



DAMASK PATTERN dr mr. google

ini salah satu pic aku htr kat shairul...byk lg sebenar dah htr ngan dia...namunnn biarla rasia n nak bg suprise jg ni..nak tgk apa la kejadiannya card aku ni nnt kan...nak ceta ckit sal pic kat ats tu tgk frame2 kat ats tu chanteqq kan...heee suka sgt la frame mirror mcm kat ats tu....nmpk unik...yeee unik ke??aah la kot...


ok setakat itu ja ceta hr ni..ckup setakat ni ceta sal wedd card ni...skang ni tgh mimpi apa la agaknya c shairul dah design utk kad kawen aku ni..hheehehehe...pas ni lg2 nak merayau kat unit multimedia konon2 dah hal rupanya nak intai2 wedd card ...hehehheee...








No comments:

Post a Comment