nuffnang

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers

TiDaK tErLaLu mEmEnTiNgKaN kEsEmPuRnAaN

TeTaPi SeLaLu iNgInKaN yG TeRbAiK UtK DiRi sEnDiRi

Thursday, December 23, 2010

Diet


 ( sesi dialog ) 
me tny kat kwn ...
me says :eh u look different nmpk da perubahan nmpk makin slim shady ..hehehehe pa petua???...
my fren says : tak diet pun..paling penting jgn minum minuman berais ( sejuk )....
me says : ooo yaka?? ( mcm hurm x caya )
fren says : aah btl ..mula2 aku pn x caya...rmai org tua ckp ngan aku petua tu...drg ckp klo x caya cuba dulu baru tahu....than aku pun cuba...pas2 mmg aku caya...aku dah x mnm ais lg...
me says : ok klo mcm tu me pun mau cuba la...hehehehe.....( was thingking pena jg org ckp ngan me klo nak ilang perut buncit tu jan minum minuman berais...)
me says : so mulai mlm ini ...sok pagi me x kan minum minuman berais...dan skang da 2-3 bulan x minum minuman berais...N yesss ia terbukti berkesann.....ia mengambil masa yg lama sbbnya x melibatkan sebarang ubat...;)

sekian terima kasih..anda bagaimana pula???...kempen sharing sharing is caring d bawakan khaskan utk b2b kpd anda!!...^__^


No comments:

Post a Comment