nuffnang

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers

TiDaK tErLaLu mEmEnTiNgKaN kEsEmPuRnAaN

TeTaPi SeLaLu iNgInKaN yG TeRbAiK UtK DiRi sEnDiRi

Tuesday, November 9, 2010

persoalannya part 1 ??


soalan ini selalu tergiang giang d otak aku ...persoalannya???


bila masa sesuai nak booking baju pengantin??? fening nak atur tiket ..nak atur cuti ...nak atur masa huh...
klo nak book thn ni rugi nnt da design baru melepaskan...nnt sok2 da tmpt lain lg bgs melepaskan lg...ole kerana x mo penyesalan berlaku dan peyelesaianya baru temui...hahahahaa...aku da tnya atleast 3 butik masa yg sesuai tuk booking baju ialah 5-3 bulan sblm..tp plg d syorkan 6 bulan sblm wedding...hahahaha ok ..yg ni aku da atur nak beli tiket tuk cnfrmkan baju...yessss...

persoalan ke2..baju nikah????nak buat ka.. cari kain sndr upah org jait @ nak beli ready made @ nak sewa baju nikah? huh....soalan yg sma stiap hari tp x settle2 lg..warghh....


make up???bila nak booking??bln 11 ni trn kl..booking trs ka?mmm klo murah n value 4 money...yes i will book on spot hr tu jg...lalalala~~~hrp aku jan la ubah2 fikiran huh...

persoalan ke3....bila nak buat appoinmet nak plh design pelamin??...mmg da booking butik pelamin...tetapiii...
sama jg pilih thn ni mmg x bole...sbb apa??sok2 thn depan da design baru aku nangis nak tukar...hahahaha sblm ni da runding pun byk kali da tukar design so jan hairan klo bnd ni jd lg...hahahaha..lg 1 kot2 esok2 butik tu buat promotion?pas2 kena time aku wedding haaa bgs jg..tp skalinya makin naik hrga...hannginnnn aku...suka2 naik hrg x beshhh langusng org mcmni...lbh2 lg da tau kt nak kawen ready2 nak naikan hrga.cfnrm akuu hanginnnn....hahahaa...aku da hak...lalalalala~~~


persoalan ke 4....bila nak beli perabot bilik kat blik?? hurmm...nak cari value 4 money ok~~..klo beli skang mm tkt nnt kacau bajet lain nak pg sna sni...mmm beli masa perayaan ok..sbb apa? sbb nak target masa promosi..ahhahaha...tp nak beli mcmn?nak ikt size bilik muat ka x?huh bilik aku ni comel2 ja..hehehehee ...huh pening2....


will be cont~~~


No comments:

Post a Comment