nuffnang

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers

TiDaK tErLaLu mEmEnTiNgKaN kEsEmPuRnAaN

TeTaPi SeLaLu iNgInKaN yG TeRbAiK UtK DiRi sEnDiRi

Wednesday, October 27, 2010

wedding planning book siap!!

smlm balik ja dr ofc trs duduk depan tv smbil2 tgk ceta Chinta Chanduri tv3...smbl2 tu buat projek planning book ni...xcited sgt...lama jg nak buat nak2 fkir2 nak letak ini d mn, itu d mn...terlalu byk beli buttons yg cute...ada pink ribbons...ada manik2 ada wedding sticker n love ribbons...wah...best btl rasa nak bt smua ni da lama x buat mcmni..dlu2 masa student rajin sgt bt kad2 n buku handmade ni..buat bday kad..buat deco d bilik..klo bole smua nya nak buat handmade, klo tgk kat kedai huh aku pn bole bt mcmni senang ja ni tapi x buat2 jg..heehe...aku pena baca 1 buku rancang wang ..rancang hidup..aku suka 1 petikan dr buku tu...bunyi mcmni, lebih kurang la ayat dia, aku da x brpa igt..jika minda x mampu utk mncari rezeki gunakan tgn utk mcari rezeki...mcm tu la petikan tu..yala bukan smua org d lahirkan bijak pandai...yg pandai dlm bisnes tp mgkn ole sbb tgn kita pandai buat kerja n creative scara tdk langsung kita pn bole buat bisnes..he...tu mgkn pndpt aku..aku fkr blik2 aku ni suka sgt buat barang sndiri...klo bole kad wedding pun nak buat sndiri...n gift khwn pn mmg aku nak buat sndri da beli sparuh bahan2 tgl nak cuba2 mana yg cantik..



 berbalik ceta d ats...ni pic close up planning book aku..hee x la cntik sgt pun bole la sedap mata aku memandang n dpt buat aku semgt utk uruskan wedding aku ni...tp isi d dlm x ada lg..da byk bahan nak tampal kat dlm tp x pilih mn yg terbaik, nak buat cepat jg ni nak bentang ngan tunang nnt, hehee...tp kan bila da buat2 mcmni mcm sgt la pulak nak guna cute ja rupa tkt2 nnt bw ke ulu ke hilir tercabut buttons tu terkotor  ka...ni la benggong sgt bukan main nak buat pas da buat x nak guna pula..hehehe...pa2 kena pakai jg aku da belanja over budget utk buku ni...bajet ckit nak buat  buku ni tp bila da nmpk sepit cute2 buttons tu da bulau mata tgk smua nak ambl...1 kedai tu smpai 1 jam lbh kat kedai tu sbb nak plh wrna buttons ja hahahaha gila2..dgn perut yg lapar pun x peduli...tp bila dah balik ngan brg2 d beli huh jiwa aku tenang semcm hahahaa...akhirnya dpt jg aku brg yg d cari2 mmg puas ati sgt2....hrp2 x lg penambahan utk deco buku ni klo x pengsan nak pusing2 cari demand sgt..hehehehee..

No comments:

Post a Comment