nuffnang

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers

TiDaK tErLaLu mEmEnTiNgKaN kEsEmPuRnAaN

TeTaPi SeLaLu iNgInKaN yG TeRbAiK UtK DiRi sEnDiRi

Friday, October 29, 2010

studio photoshoot...

hurmm....skang tgh tgk2 tarikh bila nak pg photo shoot ni...pg awal sgt x mau pula byk hal...skang ni smua bnda kena review..kena tgk cuti tgl brpa hari lg ni...kena tgk cuti umum bila....mmm mcm2 klo bole nak hafal 1 thn calendar...abis ceta...erghh....dlu2 masa nak khwn org selalu nak gmbr studio tp skang ni x main la studio best lg upah photgrapher kat  luar sna lg cun bila gmbr outdoor kan...abis tu knpa la aku ambl pic kat  studio? hurmmm pjg cetanya....mmm...d pendekkan ceta masa tu baru ja lps tunang msh hangat2 lg ..hahahaha pg la 1borneo da birdal fair...nak tgk2 la mn tau bekenan...da tgk2.. tny2.. duduk2.. ceta2  kat studio bridal ni Mondore Bridal...ermm..mmg chanteq sgt2...kitaorang mmg ada outdoor n indoor mcm besala kan package mcm tu...tp da 2 yg aku bekenan sgt ngan pic yg drg tunjuk...huh PINK....uuu wow...pantang sgt nmpk pink...drg bg tunjuk aku da 1 blik studio tu mmg fully pink..mmg chanteq n cute la...da la pula jatuh ati...tp tahan2 msh tu sbb hrga package tu bole thn jg mhl dia...lari bajet sgt...tp fkr2 blik bnd tu kita kena buat payment 1 by 1...mksd kena ikt step2 la byr...heee...x la kena kuar cash terus ribu2...huh....ok fkir2 lg nak ke tak ni?pas2 tgk lg cnth pic drg bg tgk kat aku..huhhh woww...shoot kat tasik naik rakit...huh wow...chanteq jg kan...bila tgk lg baju2 dr mandore huh mabeles la...buat aku fkr ntah ke brpa kali da...hahahaha...dlm ati nak tp kuat jg ckp x nak...sbbnya  jauh tu kena pg johor nak kena guna kos jg tu. ..klo area kl ok la jg.....tp tiba2 mr.selamba ni ( mr.nawi )  kuar kan duit nak byr deposit...eish biar betul ni....selamba ja dia byr x tny pn aku nak ka x...bila tny dgn selambanya mr.nawi ni ckp...sbb dia tgk aku ni suka sgt da lebih2 da kaler pink tu...huh...dia trs x fkr pjg dia stuju...huh trs aku pun terdiam ...terkaku ...TERHARU BIRU...so now i think i ready 2 shoot...hahahahah antam la ckp org puteh...skang ni da cnfrm date khwn ..so bole la booking date bila nak shoot studio tu kat johor...jln2 smbl2 cari mamam...hehehehe....nantikan kemunculan gmbr kami..hahahahaa




www.mondorewedding.com
haaa bnd d ats ni la salah satu sbbnya aku jatuh chinta nak ambl mandore bridal ni..hahaha...hrp2 la impian angan2 ku  tercapai...aku da siap angan2 da klo pic d ats aku & mr.N..wow..mabeles i like...hahahahaa....
huh x sbr la..tp sblm nak pg shoot tu kenala buat preparation pula...byk keja la...kena cari high heels....trim nail ...bridegroom pula kena bw baju long sleeves...black shoes...long pants of coz...black belt..shaving n etc2....tp yg sebenarnya yg pling penting....DIET.....huh..kena diet ok..kang tgk baju chanteq x muat pula 1 hal lg...huh....kang naik rakit tu tenggelam x dpt tampung kita 2 org..huhuh...jd diet wajib....jaga muka facialll...haruss....hahahahaa....pjg la pula cetanya sal studio tp date nak shoot tak pilih2 lg...hampeh btl...ok mngikut takwim calendar by eza ..hahaha...aku nak bln 8 ...nak awal sblm bln 5 tp mr.N nak after bln 5...sbb on june kitaorg nak shopping brg khwn kat bandung itupn tertakluk kpd terma & syarat bila2 masa bole cancel tiket hahahaha...beli ja tikt murah cancel pun x ssh ati sgt...hehehehe...klo ada bajet jln klo x ada duk diam2 kat sabah..lalalalaa....

No comments:

Post a Comment